Narnia: Häxan och lejonet
![](https://usercontent.one/wp/www.ochdagarnagar.se/wp-content/uploads/2014/03/NarniaHC3A4xanochLejonet.Simon_.jpg)
![](https://usercontent.one/wp/www.ochdagarnagar.se/wp-content/uploads/2014/03/HC3A4xanochLejonetFelix.jpg)
![](https://usercontent.one/wp/www.ochdagarnagar.se/wp-content/uploads/2014/03/HC3A4xanochlejonetJordan.jpg)
![](https://usercontent.one/wp/www.ochdagarnagar.se/wp-content/uploads/2014/03/HC3A4xanochLejonetTeresa.jpg)
Några exempel på hur eleverna har bearbetat högläsningsboken av C S Lewis. Vi har också skrivit recensioner på bloggen. Andra sätt som vi använt under fyran är bokredovisningar för yngre barn, tipsande avtater på bloggen och boktips i klassrummet.
Hur gör alla lärarbloggisar därute när ni arbetar kring högläsning? Har ni några bra tips?
Vad är det för program ni använt?
Vi jobbar i Creaza – mindmapverktyget heter Mindomo. Superbra!