
Sommaren har glidit in i den vemodiga fasen för mig, jobbstart närmar sig och kvällarna blir mörkare. Jag som alltid älskat mitt jobb och längtat efter att sätta igång har i år inte det minsta lust. Det mina vänner är sorgligt. Just idag är himlen på västkusten jämngrå och det påverkar kanske mitt humör. Jag har en lång lista med ärenden som skall uträttas så det blir en dag i bilen, jag ska köra runt ön och fixa det ena efter det andra. Sådana dagar behövs också.
Just nu läser jag en massa slattar och måste avsluta både novellsamlingar och romaner. Sommaren är vanligtvis den period när jag läser mycket… Läs mer







Senaste kommentarer