
September!
Månaden har börjat härligt med sensommarkänsla men visst vet jag att mörkret närmar sig. Jag har köpt vackra krysantemum till balkongen (något färgglatt hjälper alltid) och laddat mina lyktor med nya batterier så att det kan bli myskvällar framöver. Jag flyttade ju förra september så min underbara sprakande utsikt kommer jag inte att få njuta men lövträdens prakt är faktiskt något alldeles extra, orange är inte min färg annars men på lönnlöven är den fantastisk!
Just nu läser jag En magisk man av Maria Maunsbach, jag har älskat hennes tidigare böcker så jag har gott hopp om den här … Läs mer



Senaste kommentarer